statement berani mati

ALLAH SWT tak pernah mengambil sesuatu yang kita sayang kecuali menggantikannya dengan yang lebih baik:')
Daisypath Anniversary tickersLilypie Kids Birthday tickers
falling in love

Monday, May 16, 2011

kalau bercinte....

ASSALAMUALAIKUM wbt..
hye all,aku sedih harini,siang tadi ada sambutan HARI GURU KAT SEKOLAH,
thanks god,everyting be allrite.
arini jiwa kusut masai,macam dalam peti ais aje :(
sedih,,berapa hari dah aku pendam,kemam dalam mulut,
harini aku luah sikit,
kepada bekenaan,sampai hati kau,
buat aku macmni,

ok,back to the title!!



jika si LELAKI minta couple,
si PEREMPUAN cakap boleh aje.
jila si LELAKI berjanji setie,
si PEREMPUAN happy GILA!!!
jika si LELAKI mungkir janjinya,
si PEREMPUAN nangis bagai nak gila!!
jika si LELAKI kasi bunga,
si PEREMPUAN senyum sampai telinga.

ohh,how best they are,
siap main kejar2 kat pantai,shoot sana,movies sana,ronggeng sana,
jelesnya aku:'(
bila dapat merasa saat2 indah mcmni kan?
ehh,belaja dulu?dah MUAK aku dgr tahu dok? :(


:'(

for my besties,i need u by my side :'(
what we have done together,i will keep it well in a circle intead  of my heart :')
i promise<33

b,i miss u damn:(
are u miss me too?
boy,imissudamn,
menyesal doe aku pilih jalan ni
jalan ni gelap,dulu ada lampu neon,tapi suma tu dah hilang,
entah hilang ke mana,
kau haluan kau,aku haluan aku.
sampai hati kau kan?
kau ta fikir aku eh??
kau lain..ada org ke3?
bagus,aku bangga dengan kau,
aku sayang kau.
kau??
terimakasih :)



waiting for you for a 1000 years

No comments:

Post a Comment