statement berani mati

ALLAH SWT tak pernah mengambil sesuatu yang kita sayang kecuali menggantikannya dengan yang lebih baik:')
Daisypath Anniversary tickersLilypie Kids Birthday tickers
falling in love

Sunday, June 12, 2011

SAYANG SAYANG SAYANG,KAU SUDAH BERPUNYA TERTUTUP SUDH BAGIKU KESEMPATAN..

assalamualaikum :)selamat petang!
alolohh,panjang tajuk entry kali ni,
over kao pompuan = ='
tada mengena langsung!!

dah 3 hari aku sampai ps,
tapi saja ta update blogie,males bukan kepalang dibuatnya ok!!!
hehehehe*senyum gatal *
before cuti,ckgu kimia ada bg homework,
which is folio @ kerja khusus kimia yg diberi tajuk 
ALCOHOL

susah la weh :(

malas gila nak siapkan

susah plak t,zul n syed dah siap kod,,
aku n b baru nak mula,tapi kira ok la kitaorg berkehendak nak buat :(



abah excited nak mandi !! :D



bunga apatah = ='

sejuk!!!


wan n abah !

tok :D

kat mana ta ingat la,,tapi area kg lama abah <3


folio ta complete lagi :( ta suka la..
folio tu yg suka ja aku nak karang ayat.english mmg broken der kalau kimia ni..
haha,
ok,
semlm aku emo gila :'( menangis bagai nak rak :(
sedih la der...emm,btwy,thanks to both girlfriends aku :)
i love u girls <33333

nao out ohh,na makan,pastu na complete kn keja kimia ni = ='

er,,apa pon ta boleh :D

aku ta faham kenapa putih mcm hantu ni = ='

bangang !

buruks! :D

ada aku kisah muka buruk macm ni??
ta suka!go to the hell la sygs <33

k,bye :) na g makan <33
i love my self <3
gf2 sekalian,aku rindu korang :'(

waiting for you for a 1000 years

No comments:

Post a Comment