statement berani mati

ALLAH SWT tak pernah mengambil sesuatu yang kita sayang kecuali menggantikannya dengan yang lebih baik:')
Daisypath Anniversary tickersLilypie Kids Birthday tickers
falling in love

Sunday, November 13, 2011

sehari SEBELUM SPM

 assalamualaikum wbt.
dapat jugak lepas rindu kat vlog tersayang :')
esok dah SPM,sumpah aku tak ready apa2 lagi,teruk kan aku ?
but WHO CARES ??

tgok tajuk dah ? amacam?apa yg ada dlm kepala korang sekarang ?
btwy,tengs a lot kat AWAK sebab pernah bahagiakan saya,hari2 indah bersama awak saya simpan dalam pti besi MADE IN PEQANCIS,so jgn risau,takkan hilang punya.

aku crush teruk hari ni,dugaan ja semua tu,
esok dah SPM,better i concentrate on my study,asyik fikir org yang LANGSUNG tak fikir aku buatpa,
apa aku dapat ?
hah,dapat apa yg aku terima harini lah,hati berkecai,remuk,sampai hati kan,
TETAPI,aku tak jatuh tersungkur taw,aku jatuh tergelecek sikit ja,
sedih la kod,hehe.
memang tak dinafikan masa taip entry ni air mata mcm air terjun kat Victoria nuh,lajulajulaju sangattttt..
tapi nak buat mcmna kan,bnd dah jadi,terima dgn hati yg redha ja,
last speech untuk hari ni,doakan aku n kawan2 yg lain boleh buat SPM esok,kami dah study,dah stay up,
berdoa,semua cukup,INSYYALLAH,kita sama2 catat nama dalam buku visi sekolah untk tahun depan k :')



hey,i am smiling LOL ;'D

ingat sampai mati  <3

untuk diri sendiri : BE STRONG ok :') terima kasih unutk 1 tahun 11 bulan 3 minggu 1 hari kitA
MY SELF : PLEASE BE STRONG !!
waiting for you for a 1000 years

No comments:

Post a Comment