statement berani mati

ALLAH SWT tak pernah mengambil sesuatu yang kita sayang kecuali menggantikannya dengan yang lebih baik:')
Daisypath Anniversary tickersLilypie Kids Birthday tickers
falling in love

Sunday, January 22, 2012

bila nak berbaik :'(

Assalamualaikum wbt .
HYEEE...
*HELLLLOOO*
sorry mood tak berapa nak elok nah :'(
btwy,ada byk masalah semenjak dua menjak tiga menjak ni .
apalagi,gaduh dgn Mf lah.kerap sgt gaduh.
I dunno why :(
siapa salah siapa betol skrg nih ha.
dari kemarin lagi gaduh pasal tettttt.
sory tak dpt mention :'O

mmg aku akui,ego aku tinggi menggunung,rasa sakit hati mcm kena panah dgn tombak taw dak.
ckp byk2 pun,siapa kisah.
fikir pasal masalah nih sampai semalaman tak tidur,
swear bak hang,TAK TIDUR OK!
ok,lepas blk mkan dgn mama about 1.34 a.m mcm tu,
mama saja wat trick nak p boh topup,muka aku mcm siput kedondong dah :'(
tak mau jumpa!!! lawan lawan lawan !!
apalagi,sampai ja dpn U.S mama suruh aku p topup plk,
ada ka gaya,aku nih muka tebal 1900 inch dah.
kalau aku urun satgi,sahih2 la nmpk marka hensem punya.
*firts time kita tgok awak buat kerja ;') sayu ja hati kita.
dgn rasa tercabar na,TOPUP SALAMFONE RM 20,CELCOM RM10.
si mamat kawan MF buat pekak plk,hah ??
apa??
haiya,aku dlm hati mcm nak bediri atas kaunter tu ja =='

lastly,MF yg buatkan..
aku dapat2 ja kad topup selamba blah,*aku taw,tak baik buat mcmni :'(
tapi kita marah awak sgt2 ok :'(
sampai ja rumah,asa nak nangis ja,tapi aku selamba badak ja kawal,
masuk bilik+un9+layan lagu :'(

ok,berbalik pada pengalaman aku p PLKN hampeh =='
*wat teruk,baru dua minggu setengah ja pun*
HARUN DIN tak best :'((((((((((
penat :'((
FROM LEFT : adinda. Right : NURUL

ni salah seorang kawan baik kite >,< name die SHIKIN A.K.A KAK CHAQ <3

malas lah nak teruskan menaip,nnt ada masa,aku curik peluang cerita lagi ok.
byk lagi bnd yg nak share sebenarnya nih. :')

I miss you  bakal suami :'(

with 
♥ : NR

saya perlukan awak untuk harini,esok dan selamanya







waiting for you for a 1000 years

No comments:

Post a Comment