statement berani mati

ALLAH SWT tak pernah mengambil sesuatu yang kita sayang kecuali menggantikannya dengan yang lebih baik:')
Daisypath Anniversary tickersLilypie Kids Birthday tickers
falling in love

Sunday, January 1, 2012

muka surat yang pertama bagi tahun 2012:')

ASSALAMUALAIKUM and BIG BIG HELLO TO LOVE<3

harini dah 1 Januari which one more day I nak tgglkan anak2,rumah dan kengkawan :(
siapa suka angkat tgn ??
OHH KAU SUKE EH AKU POGI PLKN ??NAK KENA CEPUK !!??

HAish,actually,mana suka pun,just pura2 SUKA :')
tak suka ! tak suka! tak suka !
esok dah na gerak,sedih sgt.
btway,tengs untuk yg pernah buat aku BAHAGIA :')

TO bff : jgn lupa aku :'(

TO: BF,jgn curang boleh ??

walaupn balik nanti I gelaps gelites,tetapi ??
who cares >,<
24 jam akan rindu korang :'(



TO ANAK2 : jgn nakal2 :'( !!!!!
woaaa !!!
TO PERLISIAN PLKN CANDIDATES : esok jmpa kat stadium ok.
be strong untuk kita semua

who loves you ??

balik nnt aku dah cekap buat panjat benda tuh :D


Sedih,air mata mengalir tak sangga nih,huaa
undur diri : ahlan wasahlan

nota kecil : tq awak sebab byk bersabar dengan saya.
♥ ♥ ♥


with  : NR

amaran keras : Bakal Suami ,Tolong jaga diri,solat jgn tinggal :')
I always put ur smile in my pocket 

♥ ♥ ♥




waiting for you for a 1000 years

No comments:

Post a Comment